Home » , , » تحميل البوم شفت الايام للعملاق عمرو دياب 2014 Download Shoft Alayam Albom Amer Dyab
100 100 100

تحميل البوم شفت الايام للعملاق عمرو دياب 2014 Download Shoft Alayam Albom Amer Dyab

Written By banat coat on الاثنين، 1 ديسمبر 2014 | 12/01/2014 12:19:00 م


تحميل البوم شفت الايام للعملاق عمرو دياب 2014 Download Shoft Alayam Albom Amer Dyab

تحميل البوم شفت الايام للعملاق عمو دياب 2014
تحميل البوم شفت الايام للعملاق عمرو دياب 2014


تحميل البوم شفت الايام للعملاق عمرو دياب 2014 كامل  ,تحميل البوم شفت الايام للعملاق عمرو دياب 2014 mp3, تحميل البوم شفت الايام للعملاق عمرو دياب 2014 تحميل مباشر  , تحميل واستماع  البوم شفت الايام  عمرو دياب 2014 , تحميل البوم شفت الايام للعملاق عمرو دياب ولا اروع ولا احلى تمتع الان باحدث اغانى وكلمات البوم عمررو دياب الجديد عى كيفك

للتحميل باقصى سرعه اترك تعليقك فى الاسفل
ادعم صفحتنا فى جوجل بالضغط على رمز جوجل +  
على كيفك مسلسلات اجنبى
على كيفك مسلسلات اجنبى

الاغانى 

انا مش انانى
انا مش انانى سيبتك تعيش بعدى الحياه وفضلت مستنيك سنين واقف مكانى
متجيش تلومنى من النهارده بقى في حياتى حد تانى
انا مش انانى سيبتك تعيش بعدى الحياه وفضلت مستنيك سنين واقف مكانى
متجيش تلومنى من النهارده بقى في حياتى حد تانى
كنت هفضل كل مستنى ايه حب ايه اللى انت بتدور عليه
بعد الغياب ده مفيش عتاب اتهز ليه
عايز الحقيقه علشان مكانك اتملى عينيك وقلبك غيرانين وبقيت في ضيقة
انسانى لو لسه فاكرني وانت ليك مليون طريقة
ايامنا راحو مقدرش اقولك غير كده ولا ينسي قلبي بكلمتين تعبه وجراحه
مين اللي قالك الحياه وقفت يوم على اللى راحو



  اهو ليل وعدى

اهو ليل وعدى ليل وعدى ليل وعدى وراح اهو ليل وعدى ليل وعدى معدش تانى جراح
مالكيش في الكون بديل مهو صعب ومستحيل اعشق واحب واميل معقول احب عليكي
اهو ليل وعدى ليل وعدى ليل وعدى وراح اهو ليل وعدى ليل وعدى معدش تانى جراح
هنعيش كتير حكايات وان كان علي الماضي فات دلوقتي امنيات العمر كله ليكي
اجمل مافيكي روح قلبك كتاب مفتوح دلوقتي مش مسموح لحد يبص ليكي
اهو ليل وعدى ليل وعدى ليل وعدى وراح
اهو ليل وعدى ليل وعدى معدش تاني جراح



ايوه اتغيرت

مبقتش اتكلم عن نفسى ولا عن اشواقي وتعذيبي وان جت سرتك قدام منى مبقتش بقول اه ده حبيبي
بسمع اسمك ولا بتاثر مبقتش كمان تيجى في بالي ولا على ايامك بتحسر ولا زي زمان بالنسبة لى
ايوه اتغيرت مافيش حاجه فى الدنيا بتفضل علي حالها مش تقليل منك ولا حاجه ايام مبحبش احنلها
ايوه اتغيرت مفيش حاجة فى الدنيا بتفضل على حالها مش تقليل منك ولا حاجة ايام مبحبش احنلها
اللى بيخرج بره حياتى ده لا يمكن ابدا ارجعله بلاقيه اتشال من حساباتي مهما يقولي ولا بسمعله
ومليش في الاخر غير راحتي مش عايز اضيع ايامي انا عايز اعيش فيها براحتي مع حد يكمل احلامى
ايوة اتغيرت مفيش حاجة فى الدنيا بتفضل على حالها مش تقليل منك ولا حاجة ايام مبحبش احنلها

 
 جنا 
انا حبتها بكل ما فيا واتعلقت بحبها ليا اجمل واحده شافتها عينيا كل ما شوفها بقول الله جانا جانا جانا يا اغلي ماليا
يا جانا جانا جانا يا روحى انا
بالترتيب كده احلى ما فيها برائتها ضحكتها عينيها بتزيد حيرتي وخوفي عليها كل ما اشوفها تكون احلى
جانا جانا جانا يا اغلى ماليا يا جانا جانا جانا يا روحى انا
حنيتها وسحر كلامها بيخلونى اضعف قدامها قلبي محبش ابدا غيرها صورتها بيوهب قلبي حياه جانا
جانا جانا يا اغلى ماليا
يا جانا جانا جانا يا روحى انا حنيتها وسحر كلامها بيخلونى اضعف قدامها قلبى محبش ابدا غيرها صوتها بيوهب قلبي حياه
جانا جانا جانا يا اغلى ماليا يا جانا جانا جانا يا روحى انا

 جمالة
قدام عينيا اللى انا حلمت بيه هوا اللى غير فى عينى الحياه
اول ما قلبي شاورلى عليه حسيت كانه ما صدق لقاه
الله على جماله فى كده الله انا قلبي كان في حاله شاف عيونه تاه
ان شالله اعيش حياتى كلها معاه
مين ده اللى يقدر يقول كلمتين قصاد العيون دي يتوه الكلام
برتب كلامي واعيد مرتين ويضحكلي بنسى اللى فاكره اوام
الله على جماله فى كده الله انا قلبي كان في حاله شاف عيونه تاه
ان شالله اعيش حياتى كلها معاه

شفت الايام 

ياما اتمنيت تبقي معايا وحلمت انى اعيش يا حبيبي حياتى معاك
ونروح لبعيد ننسي العالم بحاله ننسي الدنيا ومافيها وانا وياك
شفت الايام وانت معايا حبيبي بتعدي قوام وانت معايا حبيبي
شفت الايام وانت معايا حبيبى اجمل ايام وانت معايا
فكرت كتير فى الدنيا دى لو مش هعيشها معاك يا حبيبي هعيشها لمين
متخيلهاش ومتحلاش يوم في عيني ده انت وجودك مليها يا نور العين
شفت الايام وانت معايا حبيبي بتعدي أوام وانت معايا حبيبي
شفت الايام وانت معايا حبيبي اجمل ايام وانت معايا
خلتنى اشوف الدنيا معاك ولا فى الاحلام علمت قلبى يقول يا حبيبي ارق كلام


ساعه الفراق

ساعة الفراق ماتلومش حد علي الي قالو
واهو كلمتين بيهونو الجرح الي فينا

وكل واحد بعدها بيروح لحاله مش كل حاجه نعوزها نلقاها في ايدينا
كلنا بنقول هننسى والفراق ميهمناش نفترق وتعدى فترة واحنا لسة منسيناش
كل واحد قاله كلمه قال ياريتني ما قولتهاش
في الدنيا مين يعرف نهايه اختياره في حاجات كتيره بتبقي غايبه عن عينينا
بنشوفها لما الحب بينا بتهدي ناره ولما كل حاجه حلوة تهون علينا
كلنا بنقول هننسى والفراق ميهمناش نفترق وتعدى فترة واحنا لسة منسيناش
كل واحد قالة كلمة قال يا ريتنى ماقولتهاش

كان كل حاجة
كان كل حاجة اغلى حاجه كان الاسم حبيبي كان بين ايديا نور عينيا وانا فكرته نصيبي
كان روحي فيه بين ايديه قلبي وعمره بحاله كان دنيتي يا غربتي ما طلعش حبيبي حبيبي
كان كل حاجة اغلى حاجه كان الاسم حبيبي كان بين ايديا نور عينيا وانا فكرته نصيبي
كان روحي فيه بين ايديه قلبي وعمره بحاله كان دنيتي يا غربتي ما طلعش حبيبي حبيبي
راح قلبي مني غصب عني سبني وراح على بابه ليه خلانى احبه وهوا قلبه عايش ولاحبابه
ليه هتطمن له بعد ده كله سابني اروح من ايده لو حبني كان ضمني ومكنش سقانى عذابه



مش جديد عليك
مش جديد عليك جمالك الجمال ده جديد عليا شفت روحي محتجالك قولت ياريت تبقي ليا
مش جديد عليك جمالك الجمال ده جديد عليا شفت روحي محتجالك قولت ياريت تبقي ليا
شفت اجمل صوره كامله مش بقولهالك مجامله رايي فيك انا قولته في جمله اه ياريتك تبقي ليا
مش جديد عليك جمالك الجمال ده جديد عليا شفت روحي محتجالك قولت ياريت تبقي ليا

هى امنيه في خيالي نفسي ترضي تحققهالي نفسي كل ما فيكي يبقالي اه يا ريتك تبقي ليا

 وحتبدى الحكايات
وحتبتدي الحكايات ما عينيك قالتلي حاجات واهو بان عليك علامات ما خلاص كفايه سكات
وحتبتدى الحكايات ما عينيك قالتلي حاجات واهو بان عليك علامات ما خلاص كفايه سكات
احساس جميل صعب اوصفه واللي انت لازم تعرفه انا قلبي كنت محلفه لا يحب ولا يهوا
شفتك نسيت انا كل ده ومشيت عنيا مغمضه على فين واخدني معاك كده مع روحك الحلوة
الوقت ليه هنضيعه قلبك وقلبي اتجمعو والحب ده مين يمنعو اشواقنا تغلبنا
مشوار طويل وده اوله مع بعضنا هنكمله والعمر ايه هيجمله غير كلمه في قلوبنا
وحتبتدى الحكايات ما عينيك قالتلي حاجات واهو بان عليك علامات ما خلاص كفايه سكات


ونعيش 
تعالى نعيش حبيبي يومين نجدد تانى احساسنا بحب جديد
كاننا لسه متقابلين وسيب الوقت يسرقنا لدنيا بعيد
ونعيش
انا وانت حاله من اللى في الحكايات والعمر يرجع بينا للبدايات خلينا نعيش يومين
نفكر بعضنا بايام وذكري حلوة عشناها انا وانت وغنوة حب اه يا سلام بتوصف حالنا لما الدنيا جمعتنا
ونعيش انا وانت حاله من اللى في الحكايات والعمر يرجع بينا للبدايات خلينا نعيش يومين


0 comments:

إرسال تعليق