Home » , » تحميل اغنية لؤي عايشها Download Loay Ayesh Ha mp3
100 100 100

تحميل اغنية لؤي عايشها Download Loay Ayesh Ha mp3

Written By banat coat on الثلاثاء، 23 ديسمبر 2014 | 12/23/2014 07:57:00 ص

تحميل اغنية لؤي عايشها Download Loay Ayesh Ha mp3

كلمات الاغنية 

تحميل اغنية لؤي عايشها
تحميل اغنية لؤي عايشها

سنين قبلك عايشها وحيد قابلت كتير وشوفت كتير وان بدور حبيبى عليك وقولت تعبت وكفاية 
مشيت تايه ما بين الناس مفيش لمسة دفا واحساس وقلت هعيش كدة وخلاص لقيتك جمبى ومعايا 
يا حبيبى
كنت فين غايب عنى قلبى كان ضايع منى قولى فين غايب ده انا بستناك يا حبيبى
ياحبيبى
نفسى اقول تانى حبيبى كلمة وحشانى ااقولها ليا مين تانى وصلنى هواه بر العاشقين
نقطة ضعفى عينيك لمستنى فى ثانية لقيتنى بقول الله يا جمال الدنيا من غير حب ازاى انا عايش ثانية لو كان بينا ميعاد
قبله الصدفة هتجمعنا قبلك انا عيشت ازاى من غير احساس ولا معنى  يلا نغنى بشوقنا كل الدنيا هتسمعنا يا حبيبى
كنت فين غايب عنى قلبى كان ضايع منى قولى فين غايب ده انا بستناك يا حبيبى
نفسى اقول تانى حبيبى كلمة وحشانى ااقولها ليا مين تانى وصلنى هواه بر العاشقين

تحميل اغنية لؤى عايشها Mp3
تحميل اغنية لؤى عايشها Mp3 , استماع اغنية لؤى عايشها
دون لود اغنية لؤى عايشها Mp3
  كلمات تحميل اغنية لؤي عايشها,تحميل اغنية لؤي عايشها كاملة , تحميل اغنية لؤي عايشها يوتيوب , تحميل اغنية لؤي عايشها تحميل , تحميل اغنية لؤي عايشها و استماع ,  تنزيل اغنية لؤي عايشها , اغنية, دون لود اغنية لؤي عايشها , لؤي ,  اغنية لؤي عايشها على ميديا فاير اغنية لؤي عايشها على الخليج اغنية لؤي عايشها على زيبى شير
البوم عايشها اغنية عايشها جديد لؤى من البوم 2015
كاملة نسخة اصلية يوتيوب اغنية لؤى عايشها Mp3
البوم لؤى الجديد كامل 2015 عايشها
 Lo2ay 3ayesh .mp3

التحميل 


للتحميل باقصى سرعه اترك تعليقك فى الاسفل
ادعم صفحتنا فى جوجل بالضغط على رمز جوجل +  اخر الصفحة
على كيفك مسلسلات اجنبى
على كيفك مسلسلات اجنبى

التحميل من رابط واحد مباشر


zippyshare
ziddu
mediafree
filerio


نتمنى لكم استماع ممتع 

0 comments:

إرسال تعليق